Lär känna mig, del 1

One three hill eller O.C: O.C
Ute- eller hemmakväll: Beroende på humör
Sex eller mys: Sex och sedan mys efteråt
Salt eller sött: Salt
Lyx eller budget: Både och
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 1988
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Glider runt i mjukisbyxor och tofflor
Favoritresturang: Thairestaurang
Favoritfilm: American Psycho & Alfie
Drömväska: Vet inte
Har du barn: Nej
Födelseort: Belo Horizonte (Brasilien)
Smeknamn: Stray
Favoritfärg: Svart
Drömprins: Klart jag är!
Har du varit kär: Absolut, aldrig mer säger jag
Favoritlåt: Mc Solaar - La belle et le bad boy kommer alltid att vara min favorit
Maträtt: ThaimatFavoritresemål: Brasilien
Favoritblomma: Orkidé
Tycker inte om: Homofober
Senaste sjukhusvistelse: Don't wanna talk about it!
Favoritdricka: Loka smultron
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita och en mörkbrun fondvägg
Vad gör du när du är uttråkad: Sitter vid datorn eller sover
Missbruk: Snus(tyvärr!) och datorn
Vän som bor längst från dig: Mamma (Bor i himlen :$)
Vad retar du dig mest på: Tattare
Läggdags: Runt 00-01 (vardag)
Nagellack: Nej tack
Husdjur: Skulle väl isåfall vara mamma och pappa
Skostorlek: 41
Syskon: Ja
Favorit pålägg: Italiensk Mortadella
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: We Feed People www.wfp.se
Vilket är det vackraste ordet: Marabou Digestiv 8-) haha
Bästa bok du läst: Vet inte
Är du Internetberoende: Ja tyvärr
Favoritparfym: Polo Black
Gillar du snö: Ja
När köpte du något åt dig själv sist: Idag, snus
Vilken är din bästa egenskap: Pedant, jag tycker det är en bra egenskap iallafall, vet inte om alla kan hålla med om det
Senaste flickvännen: Privat!
Vilken film såg du på bio senast: John Tucker Must Die
Senaste köpta skiva: Minns inte det var alldeles för längesedan
Favoritgodis: Jag äter inte godis, men marabou digestiv är ju gott
Studier eller jobb: Studier
Bästa kompis: Carl-Philip & Tania
Innerstad eller liten ort: Innerstad
Nytt eller vintage: Nytt


Kommentarer
Postat av: Josefin

åååå jag kan inte bestämma mig, har just fått mina lackpumps ... hur ska jag göra?? :/

http://josefinkristin.blogg.se/061006161933_mina_lackpumps_har_kommit_men_oj.html#comment

Postat av: Cassie

Haha, alla är internetberoende ;)

2006-10-06 @ 18:42:33
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Ida

Finaste ordet xD asg. Fast jag kan hålla med om att det låter ganska så fint (A)

2006-10-09 @ 20:49:42
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: Stray

Josefin: Ehmn, ja du jag vet inte. Och bryr mig faktist inte heller haha!
Cassie: Ja tyvärr så är ju nästan alla det nu för tiden.
Ida: Ja, hör du inte vad vackert? MARABOU DIGESTIV.

2006-10-18 @ 20:25:50
URL: http://iamstray.blogg.se
Postat av: Sandra

Snodde din lista (a)

2006-10-31 @ 19:43:44
URL: http://saaandra.blogg.se
Postat av: frida

hej, funderar på att starta egen blogg men alla utseenden är så grymt fula. din är skitsnygg, jag vill också. hur gör man? kan du maila mig?

2006-11-09 @ 15:47:13
Postat av: Strayboi

Frida: Du glömde ju lämna din emailadress! Adda mig på msn istället [email protected]

2006-11-09 @ 16:43:06
URL: http://iamstray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback