En Jävel I Köket

Om du vill imponera på dina vänner eller kanske ditt nya ragg, så behöver du inte köpa den nyaste stereon och inte heller berätta om hur din resa till Afrika förändrade ditt liv. Det enda rätta är att vara en jävel i köket.
Därför ska ni få ett tips på en jättegod rätt som dom flesta dör för. Jag talar av egen erfarenhet!
Vitlöksmarinerad fläskfilé med klyftpotatis och rödvinssås.
Fläskfilén toppar man med lite Philadelphiaost och strö sedan lite rostad lök på osten.
Vill du få i dig lite nyttigheter också så kokar du lite sparris till detta.
GUDOMLIGT GOTT!

Kom över till minha casa så kan jag bjuda er på något ;)

112156-11

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå.. Du kan ju inte bjuda ett ragg på VITLÖKSmarinerad fläskfilé. Hallååå hur har du tänkt att de ska gå om du luktar som satan själv i käften :D
Tror nog man ska vänta med att bjuda nått sånt ;)

2006-11-04 @ 14:54:35
Postat av: Stray

Anonym: Om man inte vill köra på vitlöksmarinerad så kan man alltid ta limemarinerad, lika gott!

Postat av: Sandra

Det var ju tråkigt att man inte är en jävel i köket. Haha, det kommer aldrig att bli någon kock av mig :P

2006-11-05 @ 11:55:51
URL: http://saaandra.blogg.se
Postat av: Sanna

åå, du låter ju riktigt proffsig, jag kommer gärna över;) fast jag är ifs veg, vad har du för nåt å flasha med då?:P:)

2006-11-05 @ 12:51:48
Postat av: Stray

Sandra: Jodå, man måste bara spendera mycket tid i köket. Men jag tycker att killen ska laga till tjejen, så du får skaffa dig en duktig pojkvän eller om du redan har en, tvinga iväg honom på matlagningskurser ;)

Sanna: Javisst är jag ett proffs i köket haha. Hmm, jag vet inte riktigt vad du gillar för mat men jag gillar ju att laga mat från tex Sydamerika och Asien. Vad sägs som wok? Istället för biff, kyckling eller vad man nu vill ha i så kan man ha Quorn. Har dock inte lagat så mycket vegetariska rätter. Man kan annars göra typ Tortillas eller Quesadillas med quorn i :) Fast det kanske är mer sommarmat, vad vet jag.

2006-11-05 @ 13:55:08
URL: http://iamstray.blogg.se
Postat av: unikzor

Låter gott. Jag är kock och älskar att laga och äta mat men inte får jag mer tjejer för det, damn... får bättra mig!

2006-11-17 @ 04:21:36
Postat av: Strayboi

Unikzor: Ja det tycker jag du ska. Jag vet inte en endaste tjej som inte gillar en kille som kan laga mat. Det är bättre än hundtricket tro mig. Och hundtricket är typ idiotsäkert :)

2006-11-19 @ 21:55:23
URL: http://iamstray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback