Ny säng?

Då var det dags för en ny säng och den här snygga ifrån MIO är den jag är mest sugen på just nu. Självklart så måste jag också ha nya påslakanset.
Har hittat en två tre stycken som jag gillar, även dom är ifrån MIO.

Måste hitta lite snygga dekorationskuddar och ett snyggt överkast. Måste också köpa någon växt att ha i rummet, min Bambu känner sig väldigt ensam.
Kanske ska hämta min Aloe Vera växt som är i köket.
Men jag tror det blir riktigt snyggt med den nya sängen, den ser iallafall skön ut. Eller hur?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sjukt underbar säng ju, KÖP! :D

Postat av: Emelie

var kommer bambulampan ifrån? :)

2006-11-05 @ 17:32:32
Postat av: moa

ojdå, ingen liten säng det där inte;)
det bruna påslakansättet var snyggast!

2006-11-06 @ 10:01:27
Postat av: Strayboi

Felicia: Oh, ja visst ser den mysig ut :)
Emelie: Ljuspunkten har jag för mig att det hette.
Moa: Haha nej, stora sängar är så mysiga. Ja jag tycker också dom bruna var snyggast, men ska nog ha svarta också att variera med :)

2006-11-09 @ 18:53:33
URL: http://iamstray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback