Idag

...vaknade jag med hög feber. Låg och tittade på tv tills klockan 15 då jag gick ner till centrum och mötte Tania & Carl-Philip. Var ju tvungen att komma ut. Tania hade någon uppgift i skolan och behövde två modeller så jag och Carl-Philip ställde ju självklart upp. Uppgiften var att hon skulle fotografera oss och vi skulle sälja en produkt. Carl-Philip skulle sälja min Longboard och jag skulle sälja ett par lackskor ifrån D&G och även en jättesnygg klocka. Jättekul ska det bli på söndag då vi ska upp till Sthlm för att se på när Carl-Philip går modell för Acne.

Efter att vi fotograferats drog jag och Tania och hämtade hennes jacka och ett par stövlar hos kemtvätten. Sen gick vi och solade solarium och jag passade även på att boka tid hos min nya frisör Gabriel.
Jag lovar killen är sjukt snygg! Så vi får ju hoppas att han klipper bra.
Funderar på att klippa något sånt här?
Ska nog även färga håret i någon mörk chokladbrun färg. Blir ju snyggt till hösten! Kom gärna med tips.

Efter det kilade jag hem och åt middag och sen drog jag till Tania för film och myskväll med tjejkompisarna. Efter en helskön kväll med chips, dip, godis och sånt som hör till körde Carl-Philip hem mig med sin bil för det var ju sjukt kallt ute. Whatever, nu sitter jag iallafall här och har tråkigt. Men är för pigg för att sova. Ska nog kolla på lite avsnitt av Entourage - precis som Sex and the city, fast om killar.

K.I.S.S (Keep It Simple Stupid!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va heter DU på playahead?

2006-10-05 @ 19:04:21
Postat av: Stray

Anonym: Stray, hurså?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback